0
adorable people

Thursday, March 19, 2015

Kisah Habuk Masuk Mata

http://sembangharihari.blogspot.com/2015/03/hancur-luluh-hati-suami-rakam-video.html?m=1

Bertambah sedih bila suami curang di belakang isteri yg naif...yg hanya tau berada di rumah semata...bkorban seluruh jiwa dan raganya di rumah...dan byk mase juga mengambil alih tugas suami di rumah...suatu penganiayaan...

Xusah berangan nak psg ramai kalo toilet berak kencing kamu pon isteri sentalkan...

Sekian, jumpa di mahsyar...

0
adorable people

Wednesday, March 11, 2015

Singkat

Harini depress n kecewa skit...byk benda xdpt buat...masa free cuma 2-3 jam...selebihnya berkhidmat utk org lain...

Masih blom berpeluang memajukan diri...material dh ade...setakat tgk saje lah...

Jika musuh tahu...pasti aku diejek dan digelakkan...rekod masih xmbanggakan...yg aku duk penat lelah skrg org xpandang...xhasilkan kekayaan...

Allah berilah aku kesempatan...utk bangkit...utk bhgiakan diriku...anak2ku juga ibu bapaku...
Bukakan aku jln ya Allah...
Redakan gelodak jiwaku ini...
Tempatkan aku bersama assobirin...
Amin...

Jom tido khadijah
Dunia ini kejam utk kita

0
adorable people

Friday, January 30, 2015

What a marriage is all about

Malas nak fikir dahh...
Jlnkn tanggungjwb dh laa...selagi bnyawa...
Nak harap ape lg kat dunia ni...terima je ape Allah beri...
cuma nak tgk life anak2 berjaya...tu je...

0
adorable people

Wednesday, January 28, 2015

Single mom

Kesan diganggu singgle mom

Td dgr ceramah kt tv alHijrah psl pahala sadaqah n tolong ibu tunggal...

Ibu tunggal
Naik benci pulak dgn title tu...tgk mcm mana it affected me. Bukan semua ibu tunggal itu menyedihkan, ada yg lebih senang drp ibu yg bersuami. Ade jugak yg berselindung di sebalik title tu tp perangai buruk dan peruntuh rumahtangga org.

Ibu tunggal yg meruntuh kebahagiaan org
Perlu dibantukah ibu tunggal sebegini? Bukan tuduhan semata tp telah diperakui oleh empunya diri.

Ibu tunggal yg x bermaruah
Perlu dibantu jugakah jika perangai x bermaruah ini jadi modal goda suami orang. Jelas belum mjadi hak milik mutlak lg dah guna taktik keji...adil si suami hilang pd isteri yg sah...dek godaan ibu tunggal yg sebegini.

Lantas ibu tunggal yg bagaimanakah yg perlu dibantu??
Tuntutlah ilmu wahai lelaki...carilah yg benar2 dpt mbantumu menuju syurga...kamu bukan Nabi, x akan sempurna sifatmu...maka perkukuhkan dulu dirimu...

Sorry single mom, xsemua...tp yg satu itu telah mencemar yg sebelanga

Suami, jika membantu mereka niatmu,
maka jadikan aku golongan sebelanga itu...
kerana adil itu kau x akan mampu...
dan aku x sudi berkongsi...
aku rela lepas diri...
harap mengerti...

Kesan diganggu singgle mom

0
adorable people

Tuesday, December 30, 2014

Bantuan

Mengharap bantuan Allah utk bala bencana yg menimpa negara...

Paling atas mohon keampunan...

Kelantan teruk ditimpa...aku simpati...sgt simpati sehingga air mata menitis...

Hati xhenti berdoa setiap kali melihat keadaan di sana...

Sempat juga menghantar pertolongan...terima kasih Allah kerana memberi peluang aku berbakti walaupon kecil sekali...

Begitulah keperitan yg aku alami dr awal tahun ini...dizalimi manusia yg xkukenal orangnya...merosakkan hidup aku dan anak-anak...

Dari negeri itu manusia itu datang...

Kalau laa sekarang ini aku dapat bersua muka dengannya, pesanan ini sahaja yg ingin aku ucapkan kepadanya...bertaubatlah...kerana bala di negeri kau sekarang ini mungkin kau lah puncanya...

Dan aku tetap berdoa untuk keselamatan dan perlindungan untuk semua mangsa banjir...juga sentiasa aware dgn peringatan Allah ini...

Tempat kita bukan sentiasa di atas...jgn bongkak dgn Tuhan semasa kau di atas...semuanya milik Dia...semalam kau lemparkan derita kpd kami, hari ini aku balas dgn doa yg baik untuk kau di sana...

Semoga Allah ampuni segala dosa kita...dan beri kerahmatanNya kepada kita hamba yg hina...

Allah, berilah aku hati yg mulia

Amin

Dan kau 'Orang sebelah'...jgn lupa diri...hati aku masih belum sembuh!

0
adorable people

Sunday, December 28, 2014

Hakikat

Hakikatnya aku perlukan dia...wpon utk pejamkan mata setiap malamku...tapi hanya dia yg dulu...dia yg dulu...

0
adorable people

Thursday, December 18, 2014

Bila Bahagia

Sampai bilakah begini...jiwa unstable...sekejap tenang, sekejap berkocak...sekejap lega, sekejap sakit...semuanya kerana kenangan tu...memandangnya saje sudah cukup melukakan, apatah dgn sentuhan...terasa bisa...ya Allah, sampai bilakah begini...andai dunia ini bukan lg tempat utk aku bahagia, berilah aku merasa bahagia itu walau seketika cuma, walau secebis cuma...jika itu pun tidak dpt kukecapi, Kau berilah aku bahagia di sana nanti...bersama anak-anakku...ya Allah...berilah aku tenang...

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 BROKEN HEART | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki