0
adorable people

Tuesday, July 15, 2008

Happy Birthday, Abah

r Gamba di sblh menunjukkan gmba seorang bapa kpd 11 org ank. Dia merupakan seorang bapa yg telah pencen drp b'khidmat sbg anggota polis...
heheh...ari ni kot birthday abah. eh...birthday bapak sndiri pon bleh xsure2 gitu. bkn xsure, tp abah ni slalu m'konpiuskn kami dgn tarikh sbnr dia lahir...jap2 14 July, jap2 tmbh 1 ari...dulu dia pakai IC polis, mane ade state kt situ DOB nye. skrg dh pakai IC biase, so kami ikut je laa DOB yg t'catat kt situ.

HAPPY BIRTHDAY abah...semoga panjang umur, sejahtera & bahagia di dunia & di akhirat & sihat2 lah selalu di samping kami semua & cucu2 yg notty2 blaka...heheh...AMIN...terima kasih atas pengorbanan & kasih sayang abah selama ini, hanya Tuhan yg mampu membalasnya.

-THE END-

Posted by Picasa
0
adorable people

Monday, July 14, 2008

When mommy took a quite long time to prepare her son's milk



it's okay ummi, I can sleep on my own without my susu...
arrghhh...what a long title...actually this happened last Saturday when I was too busy doing my house chores until I didn't realised my little boy was getting sleepy while waiting for his milk. Sorry Iman, Ummi promise this won't happen to U again. I love U my little boy...

-THE END-

Posted by Picasa
3
adorable people

Friday, July 11, 2008

fell sick again

mmm...sakit lg...2ari lps MC

> Isnin ptg dh start sakit perut, angin
> Selasa pose ganti, lapa giler, tp dpt gak abiskn...balance lg 2 ari. bkk pose mkn kek coklat, dunkin donut, nasi
> Rabu kul 3 pg, sakitnye perut...smpai xleh tdo. G jgk keje...kul 9.30pg g klinik, xthn..
> g klinik Zaini kt Bkt Jelutung. doktor check gastrik, angin byk, nk duduk tegak pn xleh...kt situ jgk doktor bg ubat gastrik srh mkn...dia bg MC 2ari...
> so, duk aku kt umah selama 2ari MC tu...

asyik sakit je mengandung kali ni, sabar je laa...dugaan...

-THE END-
3
adorable people

Wednesday, July 02, 2008

SpongeBob = A-bob

Smlm, tggl laa aku b'dua ngn Iman kt umh. En. Noor Fadzli biase laa, xkire siang mlm cri rezeki. Nk cite, smlm aku dpt 1 vocab br drp Iman. Iman ade 1 bntal busuk, bntal peluk yg ade gmba SpongeBob...ktorg pggil bntal tu SpongeBob. nk tido je msti dia cri bntal tu. kalo xde bntal tu, bg je ape2 yg b'bulu, teddy bear laa biasenye jd p'gnti.
Smlm, bile mate dia dh agk layu, aku pon riba laa dia. Aku tya dia, SpongeBob mane? dia pon toleh ke arah bntal tu. OOO...dia faham rupenye...lps tu aku pon amik laa bntal tu bg dia, smbil ckp "SpongeBob...SpongeBob"...bile aku diam, dia plak ckp..."A-Bob"...wahh...ank ummi pndai laa, sebut SpongeBob...lps tu bile aku sebut "SpongeBob" je dia pon akn follow aku ckp..."A-Bob...A-Bob"...mcm ade potensi cpt b'ckp ni...heheh...bangga nye ummi ngn Iman...nnt ummi ajar sebut bnde lain plak...
Kesimpulannya, ajar ank sebut p'kataan drp bnde2 yg dia suke...msti sng dia sebut...ajar jgk yg sng2 mcm perkataan 2 suku kata. yg paling basic, ajar ank sebut gelaran kite dulu, mcm ummi = ame, ayah = aa/yah, nak = nak, xnak = nanak...itu laa yg Iman pndai sebut skrg...



Iman tunjuk naughty...umah b'sepah psl tgh lipat kain, si kenit plak mengacau...

-THE END-

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki