Wednesday, July 02, 2008

SpongeBob = A-bob

Smlm, tggl laa aku b'dua ngn Iman kt umh. En. Noor Fadzli biase laa, xkire siang mlm cri rezeki. Nk cite, smlm aku dpt 1 vocab br drp Iman. Iman ade 1 bntal busuk, bntal peluk yg ade gmba SpongeBob...ktorg pggil bntal tu SpongeBob. nk tido je msti dia cri bntal tu. kalo xde bntal tu, bg je ape2 yg b'bulu, teddy bear laa biasenye jd p'gnti.
Smlm, bile mate dia dh agk layu, aku pon riba laa dia. Aku tya dia, SpongeBob mane? dia pon toleh ke arah bntal tu. OOO...dia faham rupenye...lps tu aku pon amik laa bntal tu bg dia, smbil ckp "SpongeBob...SpongeBob"...bile aku diam, dia plak ckp..."A-Bob"...wahh...ank ummi pndai laa, sebut SpongeBob...lps tu bile aku sebut "SpongeBob" je dia pon akn follow aku ckp..."A-Bob...A-Bob"...mcm ade potensi cpt b'ckp ni...heheh...bangga nye ummi ngn Iman...nnt ummi ajar sebut bnde lain plak...
Kesimpulannya, ajar ank sebut p'kataan drp bnde2 yg dia suke...msti sng dia sebut...ajar jgk yg sng2 mcm perkataan 2 suku kata. yg paling basic, ajar ank sebut gelaran kite dulu, mcm ummi = ame, ayah = aa/yah, nak = nak, xnak = nanak...itu laa yg Iman pndai sebut skrg...



Iman tunjuk naughty...umah b'sepah psl tgh lipat kain, si kenit plak mengacau...

-THE END-

3 adorable people:

udecumell said...

ude pon iman buleh sebut jugak

udecumell said...

ude kan auntie kesayangan iman

EdaManAli said...

cheh...perasan...bkn sebut ude, ade...huhuhu...

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki