Monday, September 08, 2008

Dah Seminggu

  • Diam2 dh seminggu posa, aku b'jaya abiskn posa utk seminggu ni. Alhamdulillah...aku harap Allah izinkan aku complete kn posa aku sepjg ramadhan ni...AMIN...
  • tp xbestnye, ngaji xbyk yg dpt buat...sibuk melayan Iman, dgn xthn dugaan letih & ngntuk lps b'buka...insyaAllah, akn p'bykkn lg utk minggu ke-2 ni...terawih, langsung laa xdpt...lmbtnye ank2 bsr, bleh g same2 1 family...
  • spjg minggu pertama posa ni dh byk sgt eksiden aku tgk, spjg jln aku ulang alik ke tmpt keje, Puncak Perdana - Shah Alam - Glenmarie - Subang...yg meninggal pn ade. agknye sbb jln jam teruk sepjg posa ni kot, byk mengundang eksiden. memasing nk cpt...ari ni on the way g keje, kete sebijik t'balik. mcm mane bleh jd gitu pn aku heran, nmpk mcm xde yg cedera...Ya Allah, jauhkan laa malapetaka & bencana drp seluruh ahli keluargaku. AMIN...
  • g wat pregnancy check up, lps bkk posa...naik byk lg berat bdn. rase mkn cam biase je. perut nmpk xde laa bsr sgt. aku ke yg makin m'bsr nih? eeiii...ngeri...kene pntang btol2 ni nnt...darah sume OK, xde lg detect ketidaknormalan pd tubuh bdn...heheh...Alhamdulillah...
  • Loan umh dh lepas, bleh beli umh. bln2 sakit laa poket, byr utang...kene ready especially dr segi mental & emosi...heheh...abah kate nk tggu duit byk br nk wat umh, smpai bile pn xdpt...doakan laa everything is under control & run smoothly...
  • Iman dmam sejak ari sabtu, dmam selsema. m'buatkn kami xtdo lena mlm2...adatlaa tu dh ade ank kecik...ni nk tmbh lg sorang...kene byk sbr & byk b'korban...bkn utk org lain, ank2 kte jgk kn...harap2 Iman xdmam lg, & xmerengek lg...main2 mcm slalu...AMIN...
  • bju melayu adik2 blom beli lg...this wknd laa...ade 3 bdk nk kene sara nih, beli bju melayu...
  • ar ni ati aku asyik mengomel2..."lambatnye blk kg raya"...
-THE END-

1 adorable people:

Aisyah said...

hai.. ida, selamat berpuasa. sori tak perasan mesej ko kt cikpah.net tu.. boleh nk beli brooch tu sikit. tapi ikut harga pasaran. k.. apa2 contact la aku.. tq

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki