Tuesday, December 02, 2008

Rindu bangat sama IMAN

Smlm ImAn ikut nenek ngn atuk blk kg. setelah bebrape kali asyik postpone je nk blk kg, akhirnye diorg blk jgk tumpang big bro. sedih rase nk pisah, tp bak kate En. Noor Fadzli, "skejap je tu, abg bajet lg seminggu 2 lg syg b'salin, lps tu bleh laa kte blk kg plak jmpe Iman"...psl aku nnt akn b'pntang kt kg. InsyaAllah...

so, everyday I'm counting the days to my EDD. I hope to see my little baby earlier than that. Also can't wait to see my Iman...br 2 ari dh rindu giler...sape nk byr harga rindu aku yg xt'tanggung ni? adekah pompuan yg jge ank aku kt nursery tu paham??? tetibe plak rase nk mrh...sabar eda...sabar...

was taken 2 days before he went back to kg...

- THE END -

1 adorable people:

Ibu Aizara said...

Lerrr, dah balik ke?? Cik Ngoh pun rindu kat iman yg nakal tuh.... Mesti Aizara pun rindu gak ni....

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki