Friday, March 27, 2009

Pakai sendiri...

Smlm ntah nape Iman tetibe je nk bkk sluar dia. Pdhal aku br je tkrkn diaper lps dia u'uk & tkrkn skali bju tdo lain sbb bju tdo yg pakai kt nursery dh kene kuah kue tiaw ladna(byk plak Iman mkn...). Aku biakn aje, sbb tgh lipat kain(asyik lipat kain je, mcm xde keje lain)...saje nk tgk ape sbnrnye yg dia nk buat. Pastu bile dh bkk sluar, aku srh laa dia pakai blk...xlame lps tu dia pn cuba pakai blk...


t'kejut jgk aku ank aku dh pndai pakai sndiri sluar dia. blom 2 thn lg tu...hehehe...bangga2 :woooh:...Iman mmg sng ikut ape yg org buat. bdk2 cpt blaja kn. w/pn inilah hasilnye...

mmm...masih bleh improve, kn br blaja pakai sndiri. dh bsr dh Iman. bleh b'dikari dh...maklumlaa, dh ade adik kn. lps ni bleh jge adik Aisyah. tolong ummi ayah yea...:inlove:

-THE END-

"The Best is yet to be"

5 adorable people:

Idama said...

PANDA IMAN..TP X KABA LEK BELAKE NAPO PAMPERS...HUAHUAHUA..

zino said...

tak lama lagi pandai lah tu boleh tolong ibu lipat baju pulak hehe

EdaManAli said...

insyaAllah, zino...

DrSam said...

foto nampak pampers tu kelakar dan comel :)

CoNniE said...

wah dah pandai pakai, dah jadi bdk bsr dah.. bagus2...

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki