Monday, August 23, 2010

myMetro | Gadis sunti bermukah

MasyaAllah, baru 12 tahun, tp sudah pandai melakukan hubngan seksual!!! di bulan puasa pulak tu!!!!...
Masa aku berumur 12 tahun, aku ngan adik-adik tgh syok main cikgu-cikgi & main-main berlakon keje bank.

Mana parent dia? Kenapa x pantau anak dia? Kenapa boleh biar 'anak kecik' keluar rumah & xbalik2 ke rumah? Tak sedar ke anak xde kat rumah? Ya Allah, peliknya dunia sekarang. Anak tu kan amanah kita wahai ibu dan bapa...bila dah jadi macam ni, kenapa nak mengamuk pada pasangan anak kau tu, wahai ibu!!! Kenapa tak salah kan diri sendiri????!!! Di sinilah mulanya, bagaimana kes pembuangan anak berlaku...nampak jelaskan, dunia dah akhir zaman...

Na'uzubillah, mintak Allah jauhkan drp kita semua yg telah bergelar ibu bapa. Mintak Allah sentiasa bimbing kita utk didik anak-anak kita ke jalan Allah...

-THE END-
"The Best is yet to be"

0 adorable people:

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki