Thursday, February 10, 2011

Dah cakap dah budak ni memang naughty(X)...

ni kejadian mase saya solat Zuhur td. Saya solat dlm bilik, kunci pintu bilik sbb takut diorg kacau. Lepas solat, bukak je pintu, dua2 dh duduk atas tu...

mase ni Iman dh turun, tp adik pandai naik, turun xpandai...

mintak tolong ngn abg Iman...

konon cam konpiden jek nk dukung adik bwk turun, tp xdpt jgk...

last2, merayu ngan ummi jugak...

hmmm...kene pakai TV LED nih...xleh!! tunggu masuk umah br...lg sikit ari je...kalo pakai skrg, nnt masuk umah br semua dh jd belacan...sabo..sabo...


-THE END-
"The Best is yet to be"

6 adorable people:

Connie said...

hihi.. muke x bersalah jek pic 1st tu...

owhhh... ade mural kat dinding lah... hehehe..

EdaManAli said...

@connie
owh, mural tu cuma 1/8 je yg kelihatan dlm gmba...dtg umah, bleh tgk segenap dinding umah ade...besar nnt jd lecturer kot bdk2 nih, insyaAllah...

Agoogoo said...

haha, lawak mek esah ni..

EdaManAli said...

@Agoogoo
lawak laa jugak, nk marah pon xjd...adoiiyaii...sementara nk besar, dh besar nnt tunjuk kt diorg bukti ke'naughty'an mereka...huahahahaaaaa...

Nurul Ulfa said...

ida sape yg suka conteng dinding tu..hehe..kalu anak-anak ufa khaizuran jenis tak menconteng dinding dia tahu kena tulis n conteng dkt tempat yg dibenarkan..tp khairin alahai pantang dapat pen/pensil habis dia conteng siap leather kerusi kereta pun berconteng..hangin abah dia...handbag ufa pun dia conteng..hangin mama dia..nasib baik pakai handbag bese2 je..hehe

EdaManAli said...

@uffa
dua2 pon suka menulis...abis dinding. buku pon conteng jgk...iman mcm takut2 dh skrg, takut ummi marah. aisyah wat dek je...same laa, abih kerusi sume dia conteng. kaki tgn pon jd mural. t'paksa sorok sume pencil, pen color pencil demi menyelamatkan ruang2 dinding yg masih kosong. umah sewa ni weii...umah sndirik nnt lg nk kene sorok sume tu...diorg ni pantang lepa...

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki