Tuesday, March 29, 2011

Sakit Selepas Sihat

Saya xtau laa kenapa kan, sejak akhir2 ni kesihatan saya xbegitu memuaskan. Agaknye sbb usia dh nak m'hampiri 30's kot. Selalu kalo after selsema, it's will turn out become sinus(resdung)...& it will last for about 1 or 2 weeks. But this time, susahnye nak baik. Sakit tu sampai ke kepala, mata pon rase berat je nak bukak. Bile time nak sujud tu mesti rase sakit bhg muka & kepala. & it last for weeks...lepas tu resdung tu sekadar reda je. Kahak is still there, dlm rongga nasal tu. X selesa rase. Baru je reda dlm 2 minggu, dtg balik. Hari tu siap ngan sakit tekak, sakit gusi, selepas gusi yg jauh di belakang tu pon sakit. Berdeyut2. Dah baik...dlm sebulan dah baik, lepas tu dtg blk sakit tekak & sakit gusi tu...sakitnye Tuhan je yg tau. Saya telan Active5(eja gini ke, alaaa...panadol yg kuat sikit tu...) je...rase laa redaa sekejap. Nak jumpe dentist takut nye...paling akhir jumpe dentist mase sekolah rendah dulu...lepas tu gigi2 saya xde masalah pon. Even yg dh t'cabut tampal tu pon xsakit...mase pregnen pon xde masalah. sampai laa si bongsu ni yg keluar senget, xberada di atas landasan yg betol!!!...dugaan...banyak dosa kot, Allah nak hapuskan dosa saya sikit agaknye...Hopefully akan baik dlm sehari dua lg...baik dgn sendiri mcm last time...

Saya pakai paint, cuba melukis...ini hasilnye...dah lame xpakai paint...nak pakai A.Illustrator malaslaa plak...

saya sedang menangung kesakitan sekarang...

-THE END-
"The Best is yet to be"

3 adorable people:

idafatimah said...

salah eja panadol tu...actifast laaa...active5 tu hotlink punye promosi..hihihi....sy ade bbbrp jenis stock painkiller..hehe

EdaManAli said...

@Ude
owh ye ke? otak saya xdpt nk b'fungsi dgn baik sejak sakit ni...ni pon blom nmpk tanda2 nk baik. selagi blom surut bengkak saya xleh pull out the gigi...saya takut juge kalo2 itu adalah penyakit bhya...mouth cancer, NA'UZUBILLAH...

miss aty said...

sy bru tumbuh gigi bongsu dan sangat sakit nak nangis tapi sy baru 21 adeh~~ hu2~

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki