Monday, February 10, 2014

Perasaan Ini

Air mata masih bersisa...ntah bila nak kering...rasa byk rasa...tp yg indah cuma sedikit...marah, dendam, benci, jijik...semua tu mungkin akan ada sampai mati...susah nak buang...sepi, sunyi, tak terluah, rindu pada org tersayang yg jauh di mata...nak call, rasa byk nak cerita...tp tak mampu...bilakah rasa ni akan berakhir...terseksa dek kamu!! Ye...kamu!! Andai ada pisau di tgn, dah aku robek-robek hati perut kamu!! Alhamdulillah Allah masih pelihara...

Anak...membesarlah dgn sihat dan sempurna...ummi setiap hari doakan kamu...maaf kerana sempit dan sesak dgn tekanan ummi...ummi xberdaya...tp Allah maha Penyayang...diberikan dugaan ini yg penuh rasa perit ketika ini...diganti dgn rasa gembira adanya kamu dlm perut ummi. Ummi xpernah se-excited ini...xsama rasa mcm ketika pertama kali, mengandungkan abgmu...kamu lah yg menggembirakan hati ummi...dgn denyut dan gerak mu...duduklah di situ dgn selesa...main lah apa saja...ummi suka!! Ummi abg iman n kakak aisyah can't wait to see you...

Anak-anak...kamu semua pengubat jiwa lara ummi...penguat semangat ummi...janjilah bahawa kamu lah anak-anak yg bakal membantu ummi di sana...jaga ummi masa ummi dah tua...sentiasa bersama ummi walau dlm apa jua keadaannya...kerana kamu semua hanya yg ummi ada...

0 adorable people:

Loves around

Loves around
 

Copyright © 2010 SHINE bright like a DIAMOND | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki